Product Information Management (PIM) systems are designed to help businesses manage their product data more effectively. By centralizing all of your product information in one […]
How to Make the Most Out of User Generated Content
User generated content (UGC) is a type of content created by users of a company’s website or product instead of the company itself. It can […]
eCommerce Lessen – Les 82 : Retentie marketing
Wat is retentie marketing? In deze les praten Alexis en Dries over hoe belangrijk retentie marketing is. Veel bedrijven besteden mega veel aandacht aan nieuwe […]
eCommerce Lessen – Les 81 : Affiliate marketing – go for it
Affiliate marketing – go for it Wat weet jij van Affiliate marketing en waarom gebruik je het nog niet? Dries legt aan Alexis uit waarom […]
eCommerce Lessen – Les 80 : Hoe kom je erachter wie of wat de zwakste schakel is in jouw eCommerce onderneming?
Hoe kom je erachter wie of wat de zwakste schakel is in jouw eCommerce onderneming? In deze les bespreken Alexis en Dries de zwakste schakels. […]
eCommerce Lessen – Les 79 : Wat kun je met een LinkedIn nieuwsbrief?
Wat kun je met een LinkedIn nieuwsbrief? Je kunt heel gemakkelijk een nieuwsbrief versturen met Linkedin. Dit gaat vele malen makkelijker dan de meeste eMail […]
eCommerce Lessen – Les 78 : Hoe stuur je aan op KPI’s anno 2022
Hoe stuur je aan op KPI’s anno 2022? Het is knap lastig om op dit moment te sturen op KPi’s. AVG – GDPR maken dit […]
eCommerce Lessen – Les 77 : Wat kun je met oude content?
Wat kun je met oude content? Gooi je oude content niet weg. Maar update de content. Bekijk in google analytics jouw content nog traffic genereert […]
eCommerce Lessen – Les 86 : Hoe bouw je het ideale marketing team?
Hoe bouw je het ideale marketing team? In deze les leer jij alles over om een ideaal marketing team te bouwen. Denk aan content writer, […]
eCommerce Lessen – Les 85 : Hoe bouw je een marketing team
Hoe bouw je een marketing team? In een eerdere les hebben we het al eens gehad over hoe bouw je een kick-ass team. Zoek even […]